  • 11. Data: 2011-12-12 17:57:13
    Temat: Re: dłużnik - nie chce przyjmować pism
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-12 17:07, witek pisze:

    > zawsze sie coś znajdzie.
    > jak mi przeczyta list do mnie, to go posadze, za ujawnienie cudzej
    > korespondecji.

    Dla nadawcy to jest _cudza_ korespondencja?

    --
    spp

  • 12. Data: 2011-12-12 18:05:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2011 11:20 AM, ToMasz wrote:

    > wątkotwórca ma problem

    chyba psychologiczny pt tytułem jak dokopać dłużnikowi, a nie jak
    odzyskać dług.

    >a Wy się z niego nabijacie. PRawdopodobnie wzywa
    > listownie do spłaty zadłużenia, jak się to nie uda odda sprawę do sądu.
    > Sąd zapyta: Czy zwórcił się pan o spłatę długu? nie, bo .... nie odbiera
    > korespondencji.

    zadaj sobie podstawowe pytanie czy w ogóle musi się zwracać?
    odpowiedź brzmi nie.

    > Moim zdaniem, skoro mamy coś takiego jak adres zameldowania, to raz na
    > jakiś czas powinniśmy tam przebywać i odbierać korespondencjie. jak
    > wysyłasz poleconym i masz "zwrotki", to lej faceta i idż do sądu
    > ToMasz

    moim zdaniem troche doczytaj KPC.

  • 13. Data: 2011-12-12 18:06:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2011 11:57 AM, spp wrote:

    > Dla nadawcy to jest _cudza_ korespondencja?

    jak najbardziej.

  • 14. Data: 2011-12-12 18:32:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 19:06, witek pisze:

    > jak najbardziej.

    ..nie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-12-12 19:04:08
    Temat: Odp: dłużnik - nie chce przyjmować pism
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "trok" wali w krok:

    > wyraźnie" wręczyć mu pismo - przy światkach.
    > Czy takie doręczenie uzna sąd?

    Tak! Bo to światek przestępczy ;-)

    Zdroofka Johnny

    tera robie w plakatach:
    http://allegro.pl/odjazdowe-plakaty-johnny-ego-niepo
    wtarzalne-93x62-i1971081920.html

  • 16. Data: 2011-12-12 19:42:36
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> schrieb im Newsbeitrag

    > jak najbardziej.

    Ja nie wiem, co ty Wituś pijesz, ale lepiej przestań, albo zmień na coś
    łagodniejszego...

  • 17. Data: 2011-12-12 19:49:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.12.2011 14:22, trok pisze:
    > Mam dłużnika i problem z przyjęciem pism, które do niego kieruję.
    > Plan jest taki, że chcę przyjść do niego do pracy i publicznie "głośno i

    Czyli chcesz się podstępem wdzierać do zakładu pracy i zakłócać spokój?

    Krótka piłka: chcesz odzyskać rzeczywistą należność, czy zrobić rozróbę?
    Bo jeśli to pierwsze, to wysyłasz polecony za potwierdzeniem odbioru i
    już masz doręczony - nawet jeśli nie odbierze.

    > wyraźnie" wręczyć mu pismo - przy światkach.

    Jakichś światkach? To coś tak z przewodnikami i półprzewodnikami, tylko
    w odniesieniu do półświatka?

  • 18. Data: 2011-12-12 20:05:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/12/2011 1:42 PM, Andy Niwiński wrote:

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> schrieb im Newsbeitrag

    > Ja nie wiem, co ty Wituś pijesz, ale lepiej przestań, albo zmień na coś
    > łagodniejszego...

    bardzo rzeczowy argument.

  • 19. Data: 2011-12-13 09:27:10
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 08:34:41 -0600, witek napisał(a):

    > Mnie by co najwyzej zmotywowało do wytoczenia ci sprawy, jeśli ten tekst
    > usłyszałby ktoś jeszcze opróćz mnie.

    Jesteś BIG wielki wituś :)
    Będziesz pozywał osobę która przy świadkach stara się wręczyć Ci PISMO i o
    TYM informuje tylko głośno świadków... brawo :)))

  • 20. Data: 2011-12-13 09:28:49
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 10:07:16 -0600, witek napisał(a):

    > zawsze sie coś znajdzie.

    Wujek Stalin z ciebie :)

    > jak mi przeczyta list do mnie,

    A skąd wykoncypowałes że on będzie CZYTAŁ TREŚĆ pisma?
    Ja tam wyczytałem że chce WRĘCZYĆ pismo i O TYM poinofmraować świadków.

    > to go posadze,

    Chyba na krześle, jeżeli dasz radę :)

    > za ujawnienie cudzej korespondecji.

    BIG wituś :))