  • 1. Data: 2011-12-12 06:57:44
    Temat: spółdzielnia mieszkanie, członkostwo itp
    Od: "K.S." <k...@p...onet.pl>

    Od bardzo dawna jesten członkiem spółdzielni mieszkaniowej i od bardzo dawna
    mam wkład na
    minimalne mieszkanie lokatorskie.
    Kilkakrotnie przysyłano mi zawiadomienie o możliwości uzyskania mieszkania
    za kwotę ... ze 2 razy większą od tego co można by odzyskać z bardzo starej
    książeczki.mieszkaniowej.
    Nie reagowałem, bo nie miałem aż tylu pieniędzy.
    W końcu wykreśłono mnie z listy czlonków z powodu "braku zainteresowania,
    braku reakcji na propozycje".
    Mogę jeszcze się odwołać do Zebrania Przedstawicieli.
    PYTANIE:
    Czy warto sobie zawracać tym głowę?
    Pieniędzy nadal nie mam, ale może... no właśnie, co?
    -

  • 2. Data: 2011-12-12 11:36:09
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkanie, członkostwo itp
    Od: mauser50 <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 07:57, K.S. pisze:
> [...]
    > PYTANIE:
    > Czy warto sobie zawracać tym głowę?
    > Pieniędzy nadal nie mam, ale może... no właśnie, co?

    Brak zainteresowania nie może być powodem do wykreślenie z listy
    członków jeśli od doręczenia uchwały o wykreśleniu lub wykluczeniu nie
    upłynęło 6 tygodni to powinieneś uchwałę zaskarżyć do Sądu ale wybór
    należy do Ciebie.

    Z poważaniem Mauser50

  • 3. Data: 2011-12-12 13:25:36
    Od: "K.S." <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > jeśli od doręczenia uchwały o wykreśleniu lub wykluczeniu nie upłynęło 6
    > tygodni to powinieneś uchwałę zaskarżyć do Sądu ale wybór należy do
    Podobno (bo jeszcze nie sprawdziłem) jest tak w Statucie.
    Inna rzecz że kiedy zostawałem członkiem, w ówczesnym statucie mogło tego
    nie być (np uchwalono to kilka lat temu), więc pytanie czy jeśłi tak było,
    to można mnie teraz z tego powodu wykluczać.

    W ogóle dziwi mnie to czemu Spóldzielnia zawraca tym sobie głowę. Przecież
    żadnych kłopotów ani wydatków przez to nie miała (no może jeden list co
    kilka lat).
    Co mi u licha może grozić? jeśli machnę na to ręką.
    ---