  • Data: 2004-06-23 18:12:26
    Temat: dłuuuga sprawa dla sądów
    Od: "jk" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na początku lat 90-tych zwolniłem sie z pracy w instytucji państwowej (MON).
    Na zakończenie Instytucja ta wysunęła w stosunku do mnie żądania zwrotu
    pewnych kwot pieniędzy, które miałem otrzymać a faktycznie otrzymałem tylko
    część. Na wszelki wypadek (na poczet ewentualnego zwrotu) instytucja zajęła
    mi przysługującą wówczas odprawę. Po wyroku sądu (NSA) udało mi się po kilku
    latach wydobyć moje pieniądze i oddalić niesłuszne żadania Instytucji, ale
    pieniądze otrzymałem nominalnie, bez odsetek. Wniosłem sprawę o odsetki, ale
    ta ze wzgledów na niepracowniczy charakter zobowiązania już ponad 10 lat
    przemieszczana jest od sądu do sądu. Zaczynam mysleć o Europejskim Trybunale
    Praw Człowieka w Strasburgu. Gdzie lub kto mógłby mi pomóc, aby zamknąć tę
    sprawę.
    JK