  • Data: 2005-11-28 10:54:28
    Temat: długi członków wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej od około roku. Na ostatnim walnym
    zgromadzeniu usłyszałem, że kilka osób nie płaci czynszu, ale zarząd nie
    przejął się tym, bo stwierdził, że sytuacja nie jest taka zła. Obecnie
    dowiedziałem się, że tego czynszu to nie płaci właśnie prezes (też ma
    mieszkanie na osiedlu) i kilku jego "kolegów". Jest prawdopodobne, że jest
    też kilka osób które nie płacą, bo ich zapewne w danej chwili na to nie
    stać, ale nie o te osoby mi chodzi.
    Zastanawiam się w jaki sposób ja, jako członek wspólnoty, mogę zarządać
    ujawnienia danych na temat dłużników, aby zmusić zarząd do płacenia tak jak
    robią to inni. Czy takie zobowiązania przedawniają się?

    Dzięki za sugestie,
    Pzdr
    Wojtek