  • 1. Data: 2005-04-23 17:44:22
    Temat: dług
    Od: "Jac" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam ,proszę o małą informację jak wygląda sprawa wyegzekwowania długu
    jeżeli dłużnik wyjechał do pracy do jednego z krajów unii , czy jest wogóle
    szansa na odzyskanie należności ? Z góry dziękuję za małe " oświecenie " w
    wyżej wymienionej sprawie .

    Jac .

  • 2. Data: 2005-04-23 18:11:18
    Temat: Re: dług
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Jac napisał(a):
> [...]
    > szansa na odzyskanie należności ? Z góry dziękuję za małe " oświecenie " w

    oczywiscie ze jest mozliwe.

    Ale że nie pytasz "jak", to nie będę Cię zanudzał szczegółami
    technicznymi :)

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-04-23 18:42:53
    Od: "Jac" <s...@g...pl>

    stern <s...@f...i.d.p.l> napisał(a):
    > oczywiscie ze jest mozliwe.
    >
    > Ale że nie pytasz "jak", to nie będę Cię zanudzał szczegółami
    > technicznymi :)

    Dzięki że się odezwałeś ,że nie pytam jak to zrobić to tylko dlatego że ja
    trochę wybiegłem na przód jako że dłużnik obiecał spłacić w ratach
    należność . Na razie muszę poczekać co zrobi , jeżeli nie będzie płacił to
    zapytam o szczegóły ,może nawet "skrobnę" na Twój adres priv. :)
    Pozdrawiam , i jeszcze raz " dzięks "
    Jac (byc może nie spłacony) ;(

  • 4. Data: 2005-04-23 20:19:06
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>