  • 1. Data: 2008-02-20 19:39:51
    Temat: dlaczego nie może być normalnie?
    Od: "inno" <dgvs@drhb hjk.pl>

    Dlaczego nie może być normalnie? Dlaczego to obywatel w zetknieciu z
    urzedem, sądem jest zawsze/prawie zawsze w pupe bity? Czemu przepisy wbrew
    logice i Konstytucji są przeciwko obywatelowi?

    przykład1:

    sprawa cywilna. "Odbył się sąd" bez strony, która jakoby została
    powiadomiona. Po pierwsze listonosz nie miał potwierdzenia - zeznał, że list
    PRZYKLEIŁ do drzwi. Na pytanie jak po roku pamięta (zeznał, że dzinennie
    rozności kilkaset przesyłek), że to zrobił - powiedział PAMIETAM. Sąd dał
    jemu wiarę.

    przykład2:

    dlaczego przepisy z uczciwych ludzi robią przestępców? Fotoradar, policja ma
    zdjęcie, ale ma gdzieś obróbkę (jako Instytucja nie ma pewnie udziału w
    zysku z procederu a ma robotę) i wysyłkę do obywatela. Obywatel
    niejednokrotnie zapłaciłby mandat i miałby spokój. Ale nie trzeba sprawę
    skierować do sądu grodzkiego, gdzie dzielny sędzia przypieprza dodatkową
    opłątę za stampel obłęd. NAprawdę niech nawet dadzą szansę tym ludzią którzy
    chcą zapłacić, ale policja ma to gdzis. Taki człek jest teraz "karany" w
    świetle prawa i za jego zasługą. Obłęd!!!

    przykłąd3:
    decyzje urzędnikó US są różne dla takiej samej sprawy i zależą od widzimisie
    urzędasa. Gdzie równość wobec Prawa?

    Generalnie jak można mówić o szacunku do prawa, instytucji, które "strzegą
    praworzadności"?

    Gdzie ja żyję? - w kraju nad Wisłą.

  • 2. Data: 2008-02-20 20:55:08
    Temat: Re: dlaczego nie może być normalnie?
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "inno" <dgvs@drhb hjk.pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego nie może być normalnie? Dlaczego to obywatel w zetknieciu z
    > urzedem, sądem jest zawsze/prawie zawsze w pupe bity? Czemu przepisy wbrew
    > logice i Konstytucji są przeciwko obywatelowi?

    Powiadom posła Palikota. On zbiera takie sprawy, Żeby zmieniać prawo.
    ZiPi

  • 3. Data: 2008-02-20 21:47:26
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wierzysz tym pajacom?
    Jedyne, co się w prawie zmieni za kadencji PO to duże podwyżki uposażeń dla
    wszystkich kast prawniczych.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-02-21 11:25:35
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    666 pisze:
    > Wierzysz tym pajacom?
    > Jedyne, co się w prawie zmieni za kadencji PO to duże podwyżki uposażeń dla
    wszystkich kast prawniczych.
    Można im nie wierzyć, ale coś trzeba jednak robić. Wiem, że najłatwiej
    usiąść i poczekać aż się samo naprawi, ale takie działanie nie zawsze
    się sprawdza :-)
    Wydaje mi się, że wysyłanie swoich problemów, uwag itd do takiego
    Palikota, czy innego osła powinno być standardem, zwłaszcza, że nie jest
    to bardzo absorbujące w dobie internetu i wielu biur poselskich
    odbierających maile. Takie problemy motłochu nieco zaburzają sferom
    rządzącym idealny obraz świata i być może kiedyś sfery wezmą się za
    poprawę czegoś, choćby z nudów ;-)
    Maciek

  • 5. Data: 2008-02-22 08:39:11
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Masz super pomysł.
    Kierując się Twoim fantastycznym pomysłem wysłałem już pare tygodni temu posłowi
    Waldemarowi P. (temu od półmiliardowych
    umorzeń kolesiom) uwagi, dlaczego w W-wie zakładając działalnośc gosp. trzeba jeździć
    od Annasza do Kajfasza przez parę
    tygodni i wysłuchiwac, co jeden urzędnik przy jedenj ulicy mysli o drugim urzędniku
    przy drugiej ulicy.
    Zgadnij, ile czasu czekam na jakiekolwiek zainteresowanie i odpowiedź?
    Możesz pomylić się o cztery lata.

    BTW studiowalismy razem z jednym z dyrektorów od dzisiejszego posła Palikota.
    Ulubionym powiedzeniem mojego kolegi było "wysyłam do koszalina".
    Kosz na smieci był najwazniejszą przegródką na podobną korespondencję u Palikota -
    taka była kultura firmy, więc nie
    miej co do tego pajaca złudzeń.
    JaC

    -----