    From: Ark Sempow <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dieta zagraniczna a wyżywienie
    Date: Tue, 27 Oct 2009 22:12:01 +0100

    Zagraniczna firma organizuje w UK kilkutygodniowe szkolenie, w ramach
    którego moja firma płaci za kurs i noclegi. Czy przysługuje mi pełna dieta
    jeżeli organizator w swojej ofercie nie wspomina nic o całodziennym
    wyżywieniu? Nieformalnie wiem, że będzie przez niego zapewnione. W
    wystawionej dla mojej firmy FV jest tylko wyszczególniona opłata za kurs i
    noclegi. Kilkakrotnie rozliczałem sie na różne sposoby [w różnch firmach] i
    pomijając aspekt moralny {;-) jak to jest formalnie?

    --
    Ark Sempow
    Niekiedy, gdy jednego człowieka zabraknie, cały świat zdaje się być