    From: "Galis" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: depozyt
    Date: Tue, 6 Apr 2004 18:01:24 +0200

    Jest taka sytuacja: Podpisuje umowe na usługi. Firma ma dosyć kiepską
    sytuację finansową wiec zaproponowała, że aby zabezpieczyć moją wypłatę to
    przelej całą kwotę za moją usługę na konto kanecelarii prawniczej i ta
    kanecelaria bedzie przechowywać te pieniądze.
    W umowie jest punkt który mówi że po wykonaniu usługi należnośc ureguluje
    kancelaria z tych zabezpieczonych pieniędzy. W umowie jest wymienona nazwa
    kancelari itd. i oprócz podpisów mojego (zleceniobiorcy) i zleceniodawcy
    jest jeszcze podpis radcy prawego (właściciela tej kancelari) (jako osoby
    przyjmującej do wiadomości)
    Moje pytanie jest takie: Czy powinienem podpisać oprócz tego jakąś umowe z
    tą kancelarią aby mieć pewnośc że po wykonaniu usługi kancelaria
    rzeczywiście ureguluje nalezność??
    Jesli tak to może ktoś mi podpiwedzic jak taka umowa powinna wyglądać, może
    jakiś link

    Pozdr
    galis