  • 1. Data: 2006-07-17 17:36:53
    Temat: delegacja
    Od: "marekc" <m...@g...com>

    Witam,

    Pewnie ktos takie pytanie zadal, ale google nie pomoglo mi odszuakc
    odpowiedzi na nie. A mianowicie:

    Zatrudnilem sie w firmie i wyslali mnie na delegacje... do finlandii i
    firma placi mi 21€ dziennie delegacji. Czy to jest to co pracodawca
    ma mi zaplacic? Innie co tu sa dostaja 42€ dziennie. Dlatego tez
    pytam...

    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2006-07-17 18:11:36
    Temat: Re: delegacja
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    marekc <m...@g...com> w
    ups.com>:

> [...]
    > firma placi mi 21€ dziennie delegacji. Czy to jest to co pracodawca
    > ma mi zaplacic? Innie co tu sa dostaja 42€ dziennie. Dlatego tez

    Poczytaj tu:
    <http://www.egospodarka.pl/niezbednik-firmowy/Diety-
    zagraniczne.html>

    Zwróć uwagę na wyżywienie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2006-07-17 18:21:06
    Od: gobo <gobo007@USUN_TO.kki.net.pl>

    Hej
    Firma Cie lekko dyma:)
    Ja pracujac ok 9h w Niemczech kazdego dnia mam 21e diety. Wedlug
    przepisow przebywanie za granica 8-12h to wlasnie 50% diety, czyli 21e.
    Powyzej: 42e.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2006-07-18 08:00:43
    Od: "xxx" <m...@g...com>

    W delegacji jestem non stop 3 miesiace. mam hotel i sniadania. Wiec
    wlasnie... czy 21euro? czy wiecej?

    I co zrobic jak pracodawca sklania mnie do podpisania papierka ze
    dostaje od neigo 42 euro?