  • Data: 2007-01-26 14:34:30
    Temat: definicja terminu najemca przy darowiznie mieszkania w 2007
    Od: bumbarumba <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dzien dobry

    mam maly klopot z definicja terminu najemca.
    Rodzice maja dwa mieszkania zapisane na siebie.
    Oni mieszkaja w jednym. Ja w tym drugim juz dlugi czas.
    Na dniach chca mi przekazac to mieszkanie gdzie mieszkam
    w ramach darowizny wg nowych przepisow.
    Wg nowych przepisow obdarowny nie moze posiadac innych
    nieruchomosci, praw lokatorskich i wlasnociowych i nie moze byc najamca
    innych lokali. Z rodzicami nigdy nie podpisywalem zadnego dokumentu
    najmu tego mieszkania. I teraz pytanie:

    czy jestem najemca innej nieruchomosci czy nie.
    Czy w takim przypadku bede musial zaplacic podatek
    czy nie bede musial placic podatku od darowizny?

    Dzieki z gory za odpowiedzi.

    bumbarumba