  • 1. Data: 2003-08-10 21:47:23
    Temat: darowizna
    Od: "Izyda" <i...@o...pl>

    czy istnieje jakikolwiek sposob zakwestionowania przeprowadzonej darowizny?

    z gory dziekuje za odpowiedz

    Kaska

  • 2. Data: 2003-08-10 21:58:30
    Temat: Re: darowizna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Istnieje. Z tym, że jakbyś podała ewentualnie kilka szczegółów, to mógłbym
    się wypowiedzieć. Bo tak, to można niezłe wypracowanie walnąć, a Tobie
    przyda się jedno zdanie. Podaj przede wszystkim:

    - co darowano (gotówka, rzecz ruchoma, nieruchomość);
    - kto chce to zakwestionować;
    - na jakiej podstawie chce to zakwestionować.

  • 3. Data: 2003-08-10 23:36:07
    Od: "Izyda" <i...@o...pl>

> [...]
    >
    > - co darowano (gotówka, rzecz ruchoma, nieruchomość);
    > - kto chce to zakwestionować;
    > - na jakiej podstawie chce to zakwestionować.

    chodzi o darowizne nieruchomosci, zakwestionowac chce to najblizsza rodzina
    osoby (dzieci), ktora oddaje nieruchomosc, gdyz chca miec cos po rodzicach, bo
    wszelkie inne dobra zostaly zabrane przez dalsza rodzine, ktora w tym wypadku
    rowniez otrzymuje nieruchomosc (dom). troche to pogmatwane , ale jestem
    ciekawa czy dzieci w takiej sytuacji maja prawo do czegos po rodzicach i np.
    czy mozna roscic pretensje do podarowanej nieruchomosci...

  • 4. Data: 2003-08-11 11:06:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Poszukaj informacji o zachowku. Znajdziesz w kodeksie cywilnym, a również na
    tej grupie. Było wałkowane wiele razy.