  • Data: 2005-05-07 18:26:46
    Temat: dałam zadatek a nie chce towaru (czesci)
    Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    PO krotce streszcze moj problem.
    Otoz rozpoczynam remont mieszkania i zamowilam kabine wraz z brodzikiem. Kabiny
    sa w promocji po 1250 zł za komplet (kabina + brodzik) - nie wazne jaki to
    chlam, na taki mnie stac i juz. Na "wystawie" prezentowana jest kabina z
    brodzikiem obudowanym plytkim. Ja chcialam brodzik gleboki, takze z obudowa i
    ugadalam sie ze sprzedawca, ze bedzie w tej samej cenie.
    Niestety keidy doszlo do podpisania zamowienia doliczyl za obudowe do glebokiego
    brodzika 100 zł, czyli komplet kosztuje mnie 1350. Ta cena mnie nie
    satysfakcjonuje. Czy moge odstapic od zakupu? Czy strace wtedy zadatek 300 zł?
    Dodatkowo zamowilam umywalke i pare drobiazgow, co razem da 300 zł i to chetnie
    odbiore za ten zadatek, ktory dalam. Czyli chce aby czesc zamowienia zostalo
    zrealizowane.

    Troche grzebalam w necie i mam nastepujace argumenty:
    - prezentowany jest brodzik z obudowa. Wprawdzie inny, ale ustnie uzgodnilismy
    ze sprzedawca, ze moge zamienic brodizk
    - w katalogu zobaczylam brodzik gleboki, ktory prezentowany jest takze z
    obudowa, co wprowadzilo mnie w blad.

    Naprawde nie przypuszczalam, ze trzeba bedzie te 100 zł doplacic. Dla mnie to
    duzo.Tym bardziej, ze obok w sklepie moge miec o 100 zł taniej. I niestety
    jeden wielki minus z mojej strony. Ugadalam wszystko ze sprzedawca i poszedl maz
    zlozyc zamowienie i podpisal sie, ze za kabine + brodizk zaplacimy 1250 i za
    obudowe doplacimy 100 zł. Czy to juz przegrana sprawa? Czy moze jednak uda sie
    ten zadatek wykorzystac na te nieszczesna umywalke i inne drobiazgi?

    Prosze o pomoc.