  • Data: 2005-05-07 19:15:17
    Temat: Re: dałam zadatek a nie chce towaru (czesci)
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:531f.00000731.427d0865@newsgate.onet.pl...
    > Naprawde nie przypuszczalam, ze trzeba bedzie te 100 zł doplacic. Dla mnie
    > duzo.Tym bardziej, ze obok w sklepie moge miec o 100 zł taniej. I
    > niestety
    > jeden wielki minus z mojej strony. Ugadalam wszystko ze sprzedawca i
    > poszedl maz
    > zlozyc zamowienie i podpisal sie, ze za kabine + brodizk zaplacimy 1250 i
    > za
    > obudowe doplacimy 100 zł. Czy to juz przegrana sprawa? Czy moze jednak uda
    > sie
    > ten zadatek wykorzystac na te nieszczesna umywalke i inne drobiazgi?

    Jeśli Twój mąż podpisał zamówienie, na którym było napisane, że dopłacicie
    za obudowę 100 PLN to IMHO możesz liczyć tylko na dobrą wolę sprzedającego.
    Ew. na to, że trafisz na sprzedawcę mocno niezorientowanego (zdarzają się
    tacy - sprzedawca z naszej firmy właśnie zwrócił zaliczkę klientowi, który
    zmienił zdanie co do zakupu nietypowego towaru sprowadzanego na zamówienie z
    Włoch - nie byłoby nic złego w tym, że zwrócił, gdyby nie to, że towar już
    zjechał na magazyn i jest wart kilka tysięcy... Klient po prostu stwierdził,
    że tego już nie chce)

    pozdr

    Monika