  • Data: 2007-10-02 17:35:11
    Temat: czytam sobie post "eksmisja na bruk?" i ...
    Od: "la_paz" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    i tak sobie myślę po lekturze odpowiedzi, że najlepiej przejść się ulicą i
    wybrać sobie mieszkanie w którym chce się zamieszkać i mieszkać:)

    A tak serio to mialem taki przypadek z lokatorem, który był nawet
    zameldowany. Nie chciał się później wymeldować. Poszedłem do urzędu i
    poprostu go wymeldowałem. Następnie pomogłem mu się spakować i wynieść
    rzeczy...