  • Data: 2004-07-31 11:31:55
    Temat: czym postraszyć nieuczciwego zegramistrza
    Od: "Nettie" <n...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    który zabrał mi firmową część od zegarka, poszłam do niego wymienić pasek od
    zegarka, firmowy kosztuje 70 pln, niefirmowy 30, powiedział ze naturalnie
    zamontuje na miejsce firmową sprzączkę. Za chwile w żywe oczy zaczął mi
    wmawiac te załozył mi moją tylko logo tissot się starło/ciekawe kiedy/,
    zarobił na mnie na czysto 70+30 pln
    chce tam pojsc i zalatwic te sprawe do konca, dla zasady, zeby tacy jak on
    nie czuli sie tak bezczelnie pewni
    czym mu moge pogrozic
    tzn czym konkretnym poza public relation w realu i necie:/
    Moze to i gra niewarta swieczki, ale zdenerwował mnie tym, że po przyłapaniu
    bezpośrednio przy odbiorze zegarka zaczął bezczelnie kłamać w żywe oczy. Jak
    możliwe żeby tacy ludzie czuli się tak pewnie? Nawet jeśli nie załatwię
    swojej sprawy, chciałabym miec poczucie że za każdym razem jak będą komuś
    wykręcać firmowe śrubki z zegarków albo sprzedawać lewe przypomną sobie
    jutrzejszą rozmowę ze mną
    ps. pisałam juz na pl.misc.konsument ale on jeszcze śpi albo juz je
    pozdrawiam