  • Data: 2005-12-21 19:09:00
    Temat: czy wulgaryzmy sa karane z KK ?
    Od: "maximus" <v...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś zdażyła mi się sytuacja, następująca.
    Odbieram telefon a tam leca pod moim adresem k.... pip ty h... pip. itd.
    Powiedziałem pomyłka i rozłaczyłem się.
    Okazało się że jednak ktoś celowo to robi bo dostałem SMS'y spod tego samego
    numeru w których leca przekleństwa w moim kierunku a ich nadawca nie pomylił
    się co do adresata bo wymienia w nich mój adres więc jest świadom czynu.
    Ponieważ dzwonione jest z numeru zaczynającego sie na 601xxxxxx domniemam,
    iż jest to telefon na abonament więc osoba znana z imienia nazwiska adresu
    jest jego prawnym właścicielem.

    Moje pytanie to czy mozna w jakikolwiek sposób ukarać (bo zabronić nie mogę)
    sprawcę tego czynu nie znając jego danych ?
    W jaki sposób to uczynić.
    Pytam zapobiegawczo gdyby groźby nie ustały.
    Będę wdzięczny za konkretne odpowiedzi wraz a Art.