  • 11. Data: 2006-01-26 16:22:13
    Temat: Re: czy w trakcie postepowania kontrolnego (skarbowego) urzad moze sprawdzic wplywy na moim koncie?
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/26/2006 3:15 PM, gringo77 wrote:

    > Witam,
    >
    > czyli moj sasiad pracujacy w US majacy na mnie haka
    > bo kiedys kopnalem jego psa ktory mnie chcial ugryzc
    > moze sobie zrobic kontrole mojego konta w banku

    Najpierw muszą być uzasadnione podejrzenia, które muszą być
    udokumentowane na jakiś papierkach. Bez tych papierków "na gębę przez
    telefon" nikt z banku mu takich informacji nie udzieli. Po pierwsze
    jeśli z niczym nie zawiniłeś to ten sąsiad dowie się jedynie
    (zakładając, że dostanie te dane) ile masz w tej chwili na koncie. Po
    drugie wykorzystywanie stanowiska do prywatnych celów śmierdzi prokuratorem.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 12. Data: 2006-01-26 20:34:17
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    gringo77 wrote:
    > Witam,
    >
    > czyli moj sasiad pracujacy w US majacy na mnie haka
    > bo kiedys kopnalem jego psa ktory mnie chcial ugryzc
    > moze sobie zrobic kontrole mojego konta w banku

    sam sobie zrobic nie moze.
    Urząd Skarbowy to nie Urząd Kontroli Skarbowej.
    Po za tym musiałby oficjalnie wszcząć sprawe, przysłać ci zawiadomienie,
    kto i w jakim zakresie będzie kontrolował.
    Po tym dopiero mógłby ewentualnie coś działać.
    Tak to nic nie zdziała.

  • 13. Data: 2006-02-01 22:50:42
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

    > I jak najbardziej wyciąg z twojego konta dostaną.

    Za jaki okres czasu?? Jeśli byłbyś tak miły...

  • 14. Data: 2006-02-01 22:51:56
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

    Użytkownik "gringo77" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czyli moj sasiad pracujacy w US majacy na mnie haka

    ano jeśli już ma na ciebie haka... ;)

  • 15. Data: 2006-02-01 22:58:22
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

> [...]
    > kto i w jakim zakresie będzie kontrolował.
    > Po tym dopiero mógłby ewentualnie coś działać.

    Pracowałam dorywczo, bez umowy, dla firmy z Internetu która ma siedzibę za
    granicą.
    Myślę że drobnica więc nie zastanawiałam się nawet czy mam odprowadzić
    podatek, zresztą jako młoda, niewinna, istotka nigdy nie sądziłam że może
    mnie spotktać z tego powodu jakaś kara.

    I tu-jakie mogą być dla mnie ewentualne kary za to że nie wiedziałam :)

  • 16. Data: 2006-02-02 00:59:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Joanna wrote:

    > Za jaki okres czasu?? Jeśli byłbyś tak miły...

    Za taki jaki okres masz napisany w piśmie o wszczęciu kontroli przez UKS.

  • 17. Data: 2006-02-02 01:04:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Joanna wrote:

> [...]
    > może mnie spotktać z tego powodu jakaś kara.
    >
    > I tu-jakie mogą być dla mnie ewentualne kary za to że nie wiedziałam :)

    75% podatku od nieujawnionych dochodów, ale to w drastycznych
    przypadkach po rozpoczęciu kontroli skarbowej.

    Pracowałaś w Polsce, czy wyjeżdżałaś za granicę.
    Jaki kraj i w którym roku to było.

  • 18. Data: 2006-02-02 01:33:20
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

    > Pracowałaś w Polsce, czy wyjeżdżałaś za granicę.
    > Jaki kraj i w którym roku to było.

    Polska 2005

  • 19. Data: 2006-02-02 01:50:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Joanna wrote:

    > Polska 2005

    ?????

    No to co stoi na przeszkodzie, żeby podatek zapłacić?

  • 20. Data: 2006-02-02 12:58:07
    Od: "Joanna" <j...@g...pl>

    > No to co stoi na przeszkodzie, żeby podatek zapłacić?

    nie wiem jak, nie wiem gdzie, nie wiem co
    zarobiona przez mnie kwota to może coś około 800 może 1000PLN,
    nie wiem czy jest w ogóle sens