  • 11. Data: 2004-02-22 19:09:53
    Temat: Re: czy to jest legalne ?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olgierd wrote:

    > Przez chwileńkę chociaż maluśką? ;-))

    jak by sie tak zastanowić...

    KG

  • 12. Data: 2004-02-23 08:24:32
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    A jeżeli nalepię naklejkę, że jest to filtr przeciwzakłóceniowy, a że akurat
    filtruje HBO, a kto juz tego do czego użyje to jego sprawa ?

    Albo nakleję, że używanie tylko w celach edukacyjnych ?

    Dzięki Pozdr. Paweł

  • 13. Data: 2004-02-23 21:07:38
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Paweł w wiadomości <news:c1ccoq$l5f$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A jeżeli nalepię naklejkę, że jest to filtr przeciwzakłóceniowy, a że akurat
    > filtruje HBO, a kto juz tego do czego użyje to jego sprawa ?
    > Albo nakleję, że używanie tylko w celach edukacyjnych ?

    A jeśli na rewolwer nalepisz nalepkę, że to tylko straszak albo pomoc
    naukowa? A ktoś akurat użyje go do tego, do czego został wykonany?
    Nie kombinuj: nie wolno to nie wolno.

    --
    Olgierd
    Zanim zapytasz [GDZIE] kliknij ---> http://jestem-leniem.tk