    From: "siliana" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy sasiadowi wolno glosno sluchac muzyki w bloku?
    Date: Wed, 16 Jul 2008 13:38:36 +0200

    nie mowie o specjalnych okolicznosciach typu impreza, urodziny itd. to
    zdarza sie zdecydowanie czesciej. raz poproszony o przyciszenie, zrobil to,
    ale juz nastepnego dnia znowu sluchal glosno. to dorosly czlowiek, a
    zachowuje sie jak dzieciak. rozkreca wtedy, gdy jego rodziny nie ma w domu.
    raz uwaga byla zwrocona, nie wiem co robic dalej, bo normalnie rece mi
    opadaja. dodam jeszcze, ze sprzet ma jakis prehistoryczny, brzmi jak stary
    grundig podlaczony do kolumn, rzezi to strasznie, az mi obrazy rezonansuja.
    pukac za kazdym razem i mowic mu to, o czym sam wie? na ile jest mozliwosc
    wolnosc tomku w swoim domku?