  • Data: 2006-05-24 20:02:32
    Temat: czy rozsyłanie wirusów jest zabronione?
    Od: "JackyX" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jakiś palant przysyłał mi wirusy na emaila, inny z kolei rozsyła na gg
    (mniej więcej o treści: "przesyłam te zdjęcia o które prosiłeś" i tu
    link). Na ten numer z gg wielu dało się nabrać i mieli poważne problemy
    z komputerem. Czy jakbym podał e-mail takiego gościa lub numer gg na
    policję to czy byłby ścigany? a może trzeba by im przedstawić dowody że
    spowodowało to jakieś straty?

    Pozdrawiam
    J.X.