eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy różne pisma urzędowe są chronione prawem autorskim lub innym? › czy różne pisma urzędowe są chronione prawem autorskim lub innym?
  • Data: 2008-02-20 15:43:22
    Temat: czy różne pisma urzędowe są chronione prawem autorskim lub innym?
    Od: "Grzeg" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    W pewnej sprawie zostałem niesprawiedliwie potraktowany przez prawo.
    Sprawa się jeszcze nie skończyła, ale narobiono mi i mojej rodzinie dużo
    stresu. Poniosłem też już jakieś koszty na adwokata.
    Postanowiłem, że bez względu na wynik sprawy "zemszczę się" poprzez opisanie
    całej sprawy w taki sposób, aby potencjalnym osobom mogącym stać się także
    ofiarami w podobnych sprawach, pomóc i nauczyć ich jak się zabezpieczyć oraz
    bronić.
    Mam w związku z tym pytanie.
    Czy opisując i upubliczniając wydarzenia i przebieg sprawy, mogę znowu
    trafić z jakiegoś paragrafu w ręcę wymiaru (tfuuu) sprawiedliwości?
    Chodzi mi o to, czy np. zamieszczenie na stronie internetowej skanu pisma
    urzędowego może podlegać jakiejś karze? Czy też może stanowić choćby jakieś
    domniemanie, które pozwoli jakiemuś organowi na jakieś szykany i szantaże
    wobec mnie. Np. że mogą mnie oskarżyć o ułatwianie komuś przestępstwa.
    Zastrzegam, że oczywiście na danym piśmie zamazałbym wszelkie adresy,
    nazwiska czy numery.
    Ale jak to się mówi "dajcie człowieka, a paragraf się na niego znajdzie"...

    pozdrawiam
    Grzeg