  • 1. Data: 2007-04-16 19:45:42
    Temat: czy naprawde nikt nic nie wie???
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Zamiescilem kilka dni temu ale brak odpowiedzi,
    a za 3 dni Zebranie Przedtawicieli, na ktorym chcialbym poruszyc temat
    i uniknac nieporozumien interpretacyjnych w dyskusji z Prezesem.

    Bardzo prosze raz jeszcze o sugestie:

    ------------------

    mam mieszkanie przepisane notarialnie na odrebna wlasnosc
    ale nadal jestem czlonkiem spoldzielni.

    Mam tez sasiadke, ktora notorycznie mnie zalewa.
    Nawet niewielkie ilosci wody wylane na podloge
    natychmiast pojawiaja sie na moim suficie w lazience
    i przedostaja sie na inne pomieszczenia.

    Podejrzewam, ze izolacja w lazience sasiadki , pomiedzy wylewka, a stropem
    jest wykonana nieprawidlowo, uszkodzona albo
    w ogole jej nie ma. Sasiadka odebrala swoje mieszkanie
    z wykonanymi wylewkami.

    Wystapilem z pismem (pismami) do Spoldzielni o sprawdzenie stanu izolacji.
    Dzisiaj otrzymalem ostateczna odmowe, ktorej wyjatki cytuje:
    "Spoldzielnia nie bedzie sprawdzala, czy w lazience Pani K. znajduje sie
    izolacja, gdyz z dokumentow znajdujacych sie w Spoldzielni wynika, ze
    izolacja
    zostala wykonana zgodnie z projektem, a roboty zostaly odebrane
    przez inspektora nadzoru". Dalej nastepuja standardowe pouczenia, ze
    Spoldzielnia jest wlascicielem pionow, a reszty nie, ze moge dochodzic
    swoich
    roszczen z tytulu zalania bezposrednio od sasiadki itd, itp.

    Budynek ma jakies 12 lat, a wykonawstwo pozostawia wiele do zyczenia.
    Zalewanie trwa "od zawsze".

    Czy zatem Spoldzielnia powinna dokonac sprawdzenia izolacji na moj wniosek?
    Na jakiej podstawie? I jak ja do tego zmusic?

    pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2007-04-16 20:02:09
    Temat: Re: czy naprawde nikt nic nie wie???
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał w wiadomości

    Przecież by to sprawdzić trzeba sąsiadce zrujnować mieszkanie. Najlepszym i
    chyba jedynym sposobem załatwienia sprawy pozostaje kierowanie za każdym razem
    do sąsiadki roszczenia o naprawę szkód. W konsekwencji sąsiada sama się
    zainteresuje stanem swojej izolacji.

  • 3. Data: 2007-04-16 20:55:42
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

> [...]
    > razem do sąsiadki roszczenia o naprawę szkód. W konsekwencji sąsiada sama
    > się zainteresuje stanem swojej izolacji.

    Nie tak latwo.
    Sasiadka jest ubezpieczona i ma w nosie, czy mnie zalewa, czy nie.
    Na dodatek zmienia co jakis czas firmy ubezpieczajace.

    Juz raz byla sprawa w sadzie i ubezpieczyciel zaplacil.
    Bylem juz zalany kilkadziesiat razy i jestem zdesperowany
    do tego stopnia, ze chce aby rozwalic jej lazienke.

    pzdr.

  • 4. Data: 2007-04-16 21:00:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Bylem juz zalany kilkadziesiat razy i jestem zdesperowany
    > do tego stopnia, ze chce aby rozwalic jej lazienke.

    Pomyśl, czy tych kilkadziesiąt odszkodowań nie odniosło by skutku zarówno na
    Twoje nerwy jak i na sąsiadkę. Ile jest firm ubezpieczeniowych? Po kilku
    odszkodowaniach podniosą jej wszystkie składkę tak, ze taniej jej wyjdzie
    wymienić tę podłogę.

  • 5. Data: 2007-04-16 21:12:59
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

> [...]
    > odszkodowaniach podniosą jej wszystkie składkę tak, ze taniej jej wyjdzie

    Alez firmy ubezpieczeniowe juz wielokrotnie
    wyplacaly mi odszkodowania! A sasiadka nadal
    jest ubezpieczona.
    Kilka razy do roku jest malowanie i ledwo wyremontuje,
    znowu jestem zlany. To naprawde trudno zniesc.
    I dlatego chce, zeby Spoldzielnia znalazla przyczyne,
    a ona odmawia.