  • 1. Data: 2003-08-26 08:27:42
    Temat: czy można zmienić sędziego
    Od: "idi" <m...@i...pl>

    czy można zmienić sędziego, który wcześniej prowadził sprawę między tymi
    samymi stronami teoretycznie w innym zakresie/przedmiocie ale właściwie o to
    samo
    Sprawiał wrażenie bardzo stroniczego np. zeznania świadków przyjmował tylko
    drugiej strony pomimo że należeli do rodziny drugiej strony.

    Czy są jakieś podstawy do zmiany bo początek już się żle zaczął gdyż
    wezwanie na rozprawę otrzymałem z naruszeniem terminu 7-diowego

  • 2. Data: 2003-08-26 11:08:48
    Temat: Re: czy można zmienić sędziego
    Od: "Fakir" <d...@2...pl>

    W artykule bif5nm$eeq$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): idi z adresu <m...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy są jakieś podstawy do zmiany bo początek już się żle zaczął gdyż
    > wezwanie na rozprawę otrzymałem z naruszeniem terminu 7-diowego

    Wniosek o wylaczenie to jedyna droga - ale w tym przypadku nie wchodzi w
    rachube bo nie istnieje zwiazek sedziego z jedna ze stron.
    Wybacz, ale zwykle strona przegrywajaca uwaza ze sad byl stronniczy - niech
    zgadne: wczesniej przegrales? :)

    Jaki termin 7-dniowy?