  • Data: 2003-04-06 12:09:10
    Temat: czy mozna zaskarzyc tpsa....
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam. mam nastepujace pytanie: czy mozna zaskarzyc tpsa o to, iz nie mam
    mozliwosci w miejscu gdzie mieszkam z podciagnieta linia telefoniczna
    zalozenia SDI ani nawet neostrady? czy nie podleci to pod zaden paragraf o
    dyskryminacji klientow czy czegos w tym stylu? nie znam sie na tym, ale
    denerwuje mnie podejscie tpsa do sprawy. kolega ktory mieszka na zupelnym
    zadupiu a w zwiazku z tym tylko 3 osoby maja tam komputery ma sdi. u mnie
    gdzie chetnych jest okolo 100 osob nie ma takiej mozliwosci mimo iz linia
    jest do tego przystosowana. tpsa zmusza tym samym do wykupywania pakietow
    (no bo lepiej bulic za pakiet i pozniej za polaczenia bo bardziej im sie to
    oplaca niz nielimitowane korzystanie przez nas z netu za zryczaltowana
    oplata. pomozcie prosze :)) lub poradzcie co zrobic...
    jedrus4
    pozdrawia :)