  • 1. Data: 2006-04-14 13:27:04
    Temat: czy można się odwołać ?
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    Od 2 lat toczy się sprawa o dział spadku.Mieszkam w mieszkaniu które jest masa
    spadkową(nabyłem 50% masy i siostra nabyła 50%)czyli jest współwłaścicielką tego
    lokalu.Ona ma gdzie mieszkać bo posiada dom ok.200 m2 oraz mieszkanie ok.70
    m2.Ja nie mam innego miejsca zamieszkania.W trakcie procesu siostra wystąpiła z
    wnioskiem o wydanie zapasowych kluczy do lokalu który ja zajmuje.Sąd wydał
    postanowienie abym te klucze wydał.Ja mam w tym mieszkaniu wszystko co posiadam
    a znając siostrę jak by miała klucze to wszystko by przeszperała.Czy mogę się
    odwoływać od takiego postanowienia ?Ewentualnie jakie dać argumenty ?
    Siostra od 3 lat zabezpiecza nieużywany samochód którego jestem współwłaścicielem.
    Czy ona ma prawo dać mi zapasowe kluczyki od tego pojazdu ?Ewentualnie jak
    zrobić z dowodem rejestracyjnym ?.Ona tym pojazdem nie jeździ.
    Romeo