  • 1. Data: 2006-04-14 08:46:20
    Temat: Co sądzicie o takiej stopce od strony prawnej
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    Stopka dołączana do wiadomości email:

    Wiadomość ta oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne. Jeżeli niejest
    Pan/Pani adresatem niniejszej wiadomości, jej ujawnianie,
    kopiowanie,dystrybuowanie, udostępnianie w jakikolwiek inny sposób lub
    wykorzystywaniejest niedozwolone. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy
    niezwłocznie poinformować nadawcę a następnie usunąć wiadomość. Nadawca nie
    może zagwarantować, że transmisja elektroniczna wiadomości przebiegnie w
    sposób bezpieczny i bez błędów, gdyż wiadomość może zostać przechwycona,
    zmieniona,utracona lub zniszczona, może przyjść z opóźnieniem, być niepełna
    lub zawierać wirus. Nadawca nie jest zatem odpowiedzialny za jakiekolwiek
    błędylub luki w tej wiadomości, które mogą powstać w wyniku jej transmisji.

  • 2. Data: 2006-04-14 08:54:42
    Temat: Re: Co sądzicie o takiej stopce od strony prawnej
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Cyberix napisał:

> [...]
    > błędylub luki w tej wiadomości, które mogą powstać w wyniku jej transmisji.

    Przerost marketingu nad zdrowym rozsądkiem. W zasadzie ani żadne zdanie,
    ani nawet jego część nie jest zgodna z prawdą lub z prawem.

    M.

  • 3. Data: 2006-04-14 09:16:48
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Cyberix" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub zawierać wirus. Nadawca nie jest zatem odpowiedzialny za jakiekolwiek
    > błędylub luki w tej wiadomości, które mogą powstać w wyniku jej
    Jak dla mnie to o wiele za długie.
    Marta

  • 4. Data: 2006-04-14 10:51:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cyberix wrote:
    > Stopka dołączana do wiadomości email:
    >
    > Wiadomość ta oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne. Jeżeli niejest
    > Pan/Pani adresatem niniejszej wiadomości, jej ujawnianie,
    [ciach]

    Krótko: ROTFL

    Co za matoły to wymyśliły?

  • 5. Data: 2006-04-14 11:10:19
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Krótko: ROTFL
    >
    > Co za matoły to wymyśliły?

    wiekszosc kancelarii ma stopki w tym stylu

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-04-14 12:22:29
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Lookasik" <l...@p...o2.pl> writes:

    > wiekszosc kancelarii ma stopki w tym stylu

    Ja dostałem kiedyś ofertę pracy z taką stopką, to odpowiedziałem,
    że nie życzę sobie, aby przekazywano mi jakiekolwiek tajne / poufne
    informacje.

  • 7. Data: 2006-04-14 12:51:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Ja dostałem kiedyś ofertę pracy z taką stopką, to odpowiedziałem,
    > że nie życzę sobie, aby przekazywano mi jakiekolwiek tajne / poufne
    > informacje.

    Jakby mi taki spam ktoś przysłał, odpisałbym "opowiedziałem o tym
    wszystkim znajomym a kopię wywiesiłem na tablicy ogłoszeń - i co mi
    zrobicie?"
    ;->

  • 8. Data: 2006-04-14 18:50:59
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Cyberix" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    >O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować
    >nadawcę a następnie usunąć wiadomość

    Ja bym jeszcze tu dodała "proces usuwania wiadomości musi byc
    przeprowadzony w pustym pokoju, przy zgaszonych światach, i zakończyć sie
    sformatowaniem dysku":)))

    HaNkA

  • 9. Data: 2006-04-17 19:41:19
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2006 14:22:29 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Ja dostałem kiedyś ofertę pracy z taką stopką, to odpowiedziałem,
    > że nie życzę sobie, aby przekazywano mi jakiekolwiek tajne / poufne
    > informacje.

    Niestety czasem zawiedzie czynnik ludzki i przyjdzie informacja poufna.
    Ja jako klient pewnego obiektu otrzymuję wiadomości przeznaczone dla
    klientów, jednak kiedyś dostałem grafik dyżurów inicjały,daty,godziny osób
    pracujących w obiekcie.
    Niby nic poufnego, ale jednak dostałem to omyłkowo. Nadawca pomylił listy
    dystrybucyjne.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 10. Data: 2006-04-17 19:51:45
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a) :
> [...]
    > pracujących w obiekcie.
    > Niby nic poufnego, ale jednak dostałem to omyłkowo. Nadawca pomylił listy

    A co mnie to? Mógł nie mylić :-)
    Niech uważa.
    Jak to się ma do polityki bezpieczeństwa firmy?
    Właśnie, a co by było gdybym opublikował otrzymaną przez pomyłkę
    listę płac? Załóżmy że nie jestem pracownikiem tej firmy. Ot,
    ktoś pomylił się przy wpisywaniu adresu mailowego.

    To, że jak znajdę teczkę z napisem "Tajne", to wiem, że nie mogę
    zaglądać pod karą jakąś tam. Najlepiej jak się zobaczy taką
    teczkę, to odwrócić wzrok i udawać, że się jej nie widzi ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.