  • Data: 2004-01-09 18:06:25
    Temat: czy mąz moze zabrać zonie samochód?
    Od: "PawełH" <p...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    mam nastepujący problem i prośbę o pomoc.
    znajoma- mezatka rozstała się z mezem. Jest zalamana, bo jej małzeństwo trwa
    od niespelna roku, a juz musi powoli szykować pozew.
    mąż, ktory najpierw ustnie obiecał zostawić jej samochód w ramach podzialu
    majatku(brak swiadkow), teraz miedzy wierszami ja straszy, ze przyjedzie z
    policją i jej go zabierze. Samochód ten został kupiony w trakcie malzenstwa
    na nazwisko męza, a w tej chwili uzytkuje go zona( ma dowod rejestr oraz
    kluczyki). oczywiscie od momentu wyprowadzki parkuje koło swojego domu.
    problem jest o tyle ciezki, ze ten samochod jest niezbedny dziewczynie do
    pracy.

    czy mąż moze wezwac policje, zazadac zwrotu tego samochodu i odebrac go
    swojej aktualnej zonie?
    kto w lublinie zajmuje sie takimi sprawami rozwodowymi i generalnie prawem
    majatkowym?
    prosze o pomoc

    pozdrawiam