  • 1. Data: 2005-04-26 22:14:42
    Temat: czy mam prawo do odszkodowania?
    Od: Mero <m...@g...pl>

    Spoldzielnia mieszkaniowa wymyslila sobie ze wymienia nam pion - jakies
    rury, ktore biega akurat w okolicy mojej lazienki - wiaze sie to z kuciem
    scian, a w efekcie ze zniszczeniem kafelek. W przypadku , gdy nie zgodze
    sie na wpuszczenie ekipy - panowie odetna mi wode. Czy moge wobec tego
    domagac sie od spoldzielni odszkodowania?
    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-04-26 23:55:31
    Temat: Re: czy mam prawo do odszkodowania?
    Od: "chillin" <n...@n...pl>

> [...]
    > sie na wpuszczenie ekipy - panowie odetna mi wode. Czy moge wobec tego
    > domagac sie od spoldzielni odszkodowania?

    Domagac sie odszkodowania? Ale za co? Gdzie masz szkode?
    Zawsze mozna - na zasadach ogólnych. O ile sa podstawy ;)

    Poza tym - sprawdz regulamin Twojej spóldzielni. Czy aby nie ma koniecznosci
    uzyskiwania zgody spóldzielni na polozenie glazury w lazience?
    Czesto sa dodatkowe postanowienia w regulaminach uzytkownia lokali, ze
    powinienes miec zapas glazury - np.: na wypadek remontów, o których
    zdecyduej spóldzielnia na walnym zgromadzeniu czlonków.

    Byc moze mozesz sie nie zgodzic na wymiane rur w Twojej lazience. Ale moze
    byc tak, ze cisnienie w nowych rurach rozsadzi Ci Twoje stare rury
    metalowe... ;(

    Przy wymianie nie moga Ci zniszczyc nic ponad to, co konieczne jest ze
    wzgledu na wymiane rur.

    Poza tym - witaj w klubie ;)
    Mnie za kilka dni wymieniaja pion kanalizacyjny, na Mirowie w W-wie ;)
    Rewelka. Biore relanium i wpuszczam brygady Zdzisiów.

    chillin

  • 3. Data: 2005-04-27 00:08:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mero wrote:
> [...]
    > sie na wpuszczenie ekipy - panowie odetna mi wode. Czy moge wobec tego
    > domagac sie od spoldzielni odszkodowania?

    Masz pisemną zgode spółdzielni na położenie kafelek.
    Jeżeli tak, to spółdzielnia powinna ci pokryć koszty ich zniszczenia.