eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska???? › czy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska????
    From: b...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy majac podwujne obywatelstwo moge dostac bilet do wojska????
    Date: Thu, 20 Nov 2008 16:58:20 -0800 (PST)

    Witam serdecznie

    Moze jest na grupie osoba ktora miala podobna sytuacje albo wie jak to
    bedzie prawnie wygladac. W skrocie opisze moja sytuacje.
    Otoz 5 lat temu wyemigrowalem do USA (legalnie) nie wymeldowujac sie z
    bylego miejsca zamieszkania. Efekt tego byl taki ze przyszedl bilet do
    woja i mama poszla wyjasnic sprawe do WKU. Napisala jakies pismo ze
    wyemigrowalem na stale i jezeli chca to moge przeslac kopie
    dokumentow. Jakis czas byl spokoj ale potem rozpetalo sie male pieklo.
    Sprawa trafila do Sadu moja mama zostala powolana na swiadka grozili
    wyslaniem listow gonczych na granice itd. Final byl taki ze mama mnie
    wymeldowala i jest spokoj do dzis. Od kilku tygodni mam podwujne
    obywatelstwo i chce sie ozenic z moja kobieta w Polsce. Do zawarcia
    zwiazku musze sie zameldowac na okolo 35dni.
    I teraz mam pytanie: czy w w ciagu 35dni urzad miasta jest w stanie
    wyslac do WKU papiery ze jestem zameldowany i WKU jest w stanie
    przeslac mi bilet, czy majac podwujne obywatelstwo mam jakies prawo
    ochronic sie przed wojskiem??
    Po zawarciu zwiazku wracam do USA, jezeli to wazne mam 30 lat i 2 razy
    skladalem odroczenia od wojska kiedy sie uczylem.

    dzieki za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam