  • 1. Data: 2005-10-23 14:19:56
    Temat: czy kary za wykroczenia sa wpisywane do rejestru skazanych?
    Od: blackFOX <b...@m...net>

    Czy kary za popelnione wykroczenia za ktore kary naklada sad grodzki sa
    wpisywane do rejestru skazanych. Czy jesli bede ukarany przez ten sad to
    bede "osobą karaną"???

    Chodzi mi o rejestr skazanych (czy bede figurował)??
    Dziekuje za pomoc...

  • 2. Data: 2005-10-23 14:34:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "blackFOX" <b...@m...net> napisał w wiadomości
    > Czy kary za popelnione wykroczenia za ktore kary naklada sad grodzki sa
    > wpisywane do rejestru skazanych. Czy jesli bede ukarany przez ten sad to
    > bede "osobą karaną"???

    Nie będziesz, gdyby tak było to już chyba w ogóle nikt by nie
    kwestionował mandatów ido sądu grodzkiego się odwoływał.

  • 3. Data: 2005-10-23 15:30:01
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl>

    Ostatnio była mała zmiana: będziesz ale tylko za karę aresztu.

    pzdr Michał.

  • 4. Data: 2005-10-23 15:38:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Leszczak napisał(a):
    > Ostatnio była mała zmiana: będziesz ale tylko za karę aresztu.

    ostatnio?

    KG

  • 5. Data: 2005-10-24 19:40:32
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl>

    > ostatnio?

    no dobrze dobrze, ostatnio się o niej dowiedziałem :)

    <Michał.