  • 51. Data: 2004-12-03 12:17:37
    Temat: Re: czy jest tu prawnik znający się na prawie cywilnym?
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. Gallina scripsit...

    > Użytkownik "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest to na co pan cierpi.
    > Prosze poczytac o innych daunach z policji to pan zrozumie na czym polega
    > ten panski syndrom:

    Prosze pana Ph.D. wiem jedno, nie wystarczy umyć i uczesac psa,
    psem jest i psem pozostanie, zdaje się ,ze jest to panski syndrom.
    Ale nadal nie wiem co to jest _daun_ ??

    H.

  • 52. Data: 2004-12-03 12:26:14
    Od: "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl>

    Nikodem Nijaki <n...@g...com> napisał(a):

    > Jego g=B3=F3wne zainteresowania to fizyka, Internet, programowanie,=20
    > robotyka, symulacje komputerowe i ostatnio r=F3wnie=BF sztuczna inteligen=
    > cja.

    sztuczna inteligencja jest niczym , w porównaniu z prawdziwą głupota :)

    > Prywatnie interesuje si=EA =BFeglarstwem, jest sternikiem jachtowym, je=BC=
    > dzi=20
    > na nartach, lubi wycieczki samochodowe, muzyk=EA m=B3odzie=BFow=B1 z lat =
    > od 1970=20
    > do teraz, dobre filmy i gr=EA w szachy.
    > :)
    > nn

    Może sie w głowie pomieszac ;)
    A nie było wzmianki o sexie?? Moze to nadmiar jakiegos hormonu!!! :)))))

    H.

  • 53. Data: 2004-12-03 12:26:51
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > przydalaby sie panu.

    Już jestem po ;)
    Dlatego mam taki dobry humor :)))
    nn

  • 54. Data: 2004-12-03 12:27:16
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Hajenus pisze:

    > sztuczna inteligencja jest niczym , w porównaniu z prawdziwą głupota :)

    Na razie nawet nie udalo sie zbudowac "sztucznej glupoty"..

    Boguslaw

  • 55. Data: 2004-12-03 12:27:42
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 12:17:37 +0000 (UTC), Hajenus
    <h...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. Gallina scripsit...

    > Prosze pana Ph.D. wiem jedno, nie wystarczy umyć i uczesac psa,
    > psem jest i psem pozostanie, zdaje się ,ze jest to panski syndrom.
    > Ale nadal nie wiem co to jest _daun_ ??

    Przecież pan doktor już wyjaśnił że "zespół dauna" to choroba na którą
    cierpi Piotrowski - zabójca ks. Popiełuszki. Jednym słowem daun to ten kto
    morduje niewinnych ludzi.
    Właśnie pan doktor nazwał cie mordercą :-) Czuj się zaszczycony.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 56. Data: 2004-12-03 12:28:03
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Użytkownik "Nikodem Nijaki" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    1&osoba=1

    > Co nie zmienia faktu, iż są to dane osobowe.
    > O ile wyraziłem zgodę w Rzeszowie na umieszczenie tego na serwerze, nie
    > udzieliłem panu zgody, ani ja ani uczelnia na publikowanie tych danych w
    > innych miejscach.

    Jest tam coś wstydliwego?
    nn

  • 57. Data: 2004-12-03 12:29:39
    Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>

    Rodrig Falkenstein napisał(a):

    > CZy pan sobie kpi, panie doktorze? Czy zna pan wogóle ustawę o ochronie
    > danych osobowych?

    może chodzi o prawa autorskie?
    wrócilibyśmy w ten sposób do tematyki grupy ;)))
    nn

  • 58. Data: 2004-12-03 12:36:43
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Nikodem Nijaki <n...@g...com> napisał(a):

    > Grzegorz Kruk, Ph.D. Gallina scripsit.
    >
    > Misiu! Masz chyba objawy paranoicznej megalomanii ;) ja traktuj=EA Ci=EA =
    >
    > wy=B3=B1cznie jako pewn=B1 ciekawostk=EA, rzek=B3bym - kuriozum :)

    > a co to takiego ta "persfazja"?
    > nn

    Moze _persfazja_wchodzi w skład syndromu _dauna_??

    H.

  • 59. Data: 2004-12-03 12:39:10
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

  • 60. Data: 2004-12-03 12:55:23
    Od: "Hajenus " <h...@W...gazeta.pl>

    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > morduje niewinnych ludzi.
    > Właśnie pan doktor nazwał cie mordercą :-) Czuj się zaszczycony.

    Okażmy mu miłosierdzie.
    Moze ma racje, bo takie zachowanie pana doktora, moze wyzwolić mordercze
    instynkty...:)

    H.