-
1. Data: 2011-08-05 15:04:35
Temat: czy istnieje nadal instytucja czasowej nieobecności?
Od: "Przemek" <r...@o...pl>
Widzę dużo wątków w związku z doręczeniem dokumentów urzędowych/sądowych.
Kiedyś można było przy wyjeździe zawiadomić pocztę o czasowej nieobecności,
ew. podać nowy adres.
Jak już kiedyś pisałem moja poczta dziwnie interpretuje kwestię upoważnienia
do odbioru przesyłek sądowych (rozporządzenie ministra zawęża to co daje
ustawa pocztowa).
Czy mogę zgłosić na poczcie, że mnie nie ma w domu 2 miesiące, mogę nawet
podać adres zagranicą gdzie będę, czy jak przyjdzie przesyłka i nie zostanie
odebrana, ale nadawca zostanie poinformowany o nowym adresie, to pierwotna
przesyłka będzie uznana za skutecznie doręczoną czy nie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Przem
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?