eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy TPSA może zmusić...?czy TPSA może zmusić...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Agall" <a...@m...ru>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy TPSA może zmusić...?
    Date: Sat, 12 Sep 2009 02:36:32 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <h8eqet$atg$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-156-199.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1252715805 11184 77.253.156.199 (12 Sep 2009 00:36:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Sep 2009 00:36:45 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:606664
    [ ukryj nagłówki ]

    Zaistniały stan faktyczny:
    1. kablowa linia telefoniczna ( przechodząca rzekomo przez teren prywatny)
    uległa uszkodzeniu,
    2. tpsa wobec braku zgody właściciela na nieodplatne wejście na jego teren
    rezygnuje z naprawy kabla i stanowczo sugeruje podpisanie zgody/umowy na
    radiolinię,
    3. ten sposób połączenia powoduje "niepełnosprawność" łącza - w przyszłości
    zaistnieje brak możliwości korzystania z internetu (dostępności ADSL),
    zakłóceń spowodowanych znaczną odległością, czy nie działaniem odbiornika
    przy braku zasilania.
    4. dotychczasowo łączący kabel w znacznej części został sfinansowany ze
    środków abonenta.
    Teraz pytania:
    a/ jak prawnie przeciwwstawić się takiemu planowi operatora i nie dopuścić
    do pogorszenia warunków świadczenia usługi?
    b/ czy wobec nie przyjęcia proponowanego rozwiązania (radiolinii) operator
    może natychmiastowo zerwać dotychczasową umowę?
    c/ czy w przypadku przeciągającego się nie wywiązywania operatora z
    usunięcia awarii można dochodzić rekompensaty pieniężnej (np. za korzystanie
    z tel. komórkowego)?
    Pozdrawiam i proszę o komentarze.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1