  • 1. Data: 2004-08-19 06:48:07
    Temat: czeki - pytanie
    Od: "M.A.K.>" <m...@w...pl>

    1. Czy osoby niepełnoletnie mogą używać czeków?
    2. Czy czeki można zrealizować w dowolnym banku? A jak jest z czekami
    wystawionymi za Oceanem? Czy mogę zrealizować je w Polsce?

  • 2. Data: 2004-08-19 11:29:39
    Temat: Re: czeki - pytanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "M.A.K.>" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy osoby niepełnoletnie mogą używać czeków?

    To zalezy co rozumiesz przez używanie. Realizować mogą. Co do wystawiania,
    to jedynie w takim zakresie, w jakim mogą dysponowac swoją własnością.

    > 2. Czy czeki można zrealizować w dowolnym banku? A jak jest z czekami
    > wystawionymi za Oceanem? Czy mogę zrealizować je w Polsce?

    Czeki można realizować w dowolnym banku, ale są silne różnice w cenie -
    zwłaszcza w wypadku czeku z za oceanu. Rzuć pytanie na pl.biznes.banki
    podając bank wystawcy, to się dowiesz w jakim najtaniej.