  • 1. Data: 2004-08-19 06:50:23
    Temat: Paszport
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mi może wyjaśnić co to za paszport krajów UE i jak i gdzie można go
    wyrobić?Dziękuje

  • 2. Data: 2004-08-19 07:55:30
    Temat: Re: Paszport
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    Cześć Krysztof
    Thu, 19 Aug 2004 08:50:23 +0200 napisałeś:

    > Czy ktoś mi może wyjaśnić co to za paszport krajów UE i jak i gdzie można go
    > wyrobić?

    polski - przewaznie w Polsce.

    --
    Laik

  • 3. Data: 2004-08-19 09:03:28
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    > Czy ktoś mi może wyjaśnić co to za paszport krajów UE i jak i gdzie można
    go
    > wyrobić?Dziękuje

    paszport UE?? :-O
    a nikt cie czasem w jajo nie zrobil?:>
    czytalem gdzies wywiad z jakims politykiem ktory na prowokacyjne pytanie co
    on na to ze
    Polacy beda dopiero za kilka lat miec paszporty UE oczywiscie nawet sie nie
    zajaknal i odpowiedzial ze
    m.in. wlasnie dlatego tez on jest przeciw integracji :)

  • 4. Data: 2004-08-23 12:19:04
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Krysztof" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś mi może wyjaśnić co to za paszport krajów UE i jak i gdzie można
    go
    > wyrobić?Dziękuje

    Chyba ci się pomyliło bo to chodzi o paszport Polsatu a nie UE. Prosze.