  • 1. Data: 2006-07-31 15:01:37
    Temat: czas na odwolanie sie od decyzji
    Od: tattva <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Przepraszam z gory za dosc nieprecyzyjne okreslenie, ale gdybym umial
    precyzyjniej to otrzymal bym odpowiedz od googla ;-)
    W latach '80 zeszlego wieku mialem zalozona polise ubezpieczeniowa
    zaopatrzenia dzieci. Jakis czas temu sie skonczyla i zaproponowano mi
    zawrotna sume 1600zl. Napisalem do PZU i laskawie zgodzili sie zwiekszyc
    kwote do 2600 zl. Postanowilem jednak nie dawac za wygrana, bo wiem, ze
    nalezy mi sie wiecej. Chce zalozyc sprawe cywilna i jestem w trakcie
    poszukiwania odpowiedniego adwokata (BTW- moze ktos polecic kogos
    taniego z doswiadczeniem w podobnych sprawach z okolic Tych/Katowic?).
    Zastanawia mnie tylko ile mam czasu zeby zglosic sprawe do sadu.
    Szukalem w KC, ale bez powodzenia. Cos mi po glowie sie kolacze, ze mam
    pol roku albo rok, ale wole sie upewnic...
    Inna sprawa- czy czas ten ma uplynac od daty wygasniecia polisy,
    wyslania pierwszej decyzji czy moze wyslania odpowiedzi na odwolanie?
    Prosilbym o w miare szybka odpowiedz ;-)
    Dzieki z gory!

    /tattva