  • 11. Data: 2003-06-05 01:09:09
    Temat: Re: cytowanie maila na grupie dyskusyjnej
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Ewcia" <m...@m...pl> niebacznie popelnil
    news:bbl1bv$m48$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > A co mówiła Mamusia o prywatnej korespondencji??
    > NIE! zdecydownie NIE!
    A przeczytać może?
    Sugerujesz, że otrzymana przeze mnie korespondencja, otwarta,
    przeczytana, jest dalej objęta tajemnicą korespondencji?

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2003-06-05 08:30:26
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > A przeczytać może?
    > Sugerujesz, że otrzymana przeze mnie korespondencja, otwarta,
    > przeczytana, jest dalej objęta tajemnicą korespondencji?

    Witaj:-)
    w całej sprawie chyba wogóle wyszło nieporozumienie. Z postu Solos'a
    wywnioskowałam, że chce cytować czyjś prywatny list - teoretycznie, prawnie
    nie jest to zabronione (no chyba, że na upartego autor będzie dochodził
    naruszenia dóbr osobistych z k.c. z uwagi np. na treść listu - ale raczej
    wątpliwe), natomiast takie postępowanie nie mieści się w ogólnie przyjętych
    kanonach etyki (zaznaczam, iż jest to moje prywatne zdanie - wyciągnięte z
    obserwacji środowiska, w którym zostałam wychowana).
    Tymczasem Solos chciał zacytować zwykłą korespondencję handlową (czyli , nie
    poufny list między partnerami handlowymi lub coś w tym rodzaju) - więc
    uważam (to znowu moje i tylko moje zdanie), że sprawa jest
    bezprzedmiotowa:-).
    pozdrawiam serdecznie i gorąco :-)) ( na termometrze już 29 kresek, a jest w
    cieniu;-)
    ewcia

  • 13. Data: 2003-06-05 08:33:21
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    hahah:-)
    No, widzisz - zrozumiałam Cię zupełnie opacznie:-) Moja wina, przepraszam.
    Zakładałam, że chcesz publikować list prywatny, a to dla mnie
    niedopuszczalne. Jeśli jest to zwykła korespondencja firmowa, która z
    pewnością jest drukiem standardowym w tej firmie (nie zawiera danych
    poufnyhc itp.) to , jak najbardziej możesz zacytować fragment, najwyżej -
    żeby nikogo przypadkiem nie urazić - "wyiksuj" dane kontrahenta.
    miłego dnia;-))
    ewcia

  • 14. Data: 2003-06-05 13:19:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie, chyba że utworem jest list. Jeśli napiszesz wiersz i
    prześlesz go sympatii w liście, to o ile później będziesz publikował sam
    wiersz, a nie cały list, to moim zdaniem nie naruszysz prawa.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 15. Data: 2003-06-05 17:37:12
    Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Ewcia zamieszkała pod adresem
    <m...@m...pl>
    w artykule <news:bbmv9b$gkn$1@nemesis.news.tpi.pl> napisała w ten
    deseń:

> [...]
    > danych poufnyhc itp.) to , jak najbardziej możesz zacytować fragment,
    > najwyżej - żeby nikogo przypadkiem nie urazić - "wyiksuj" dane

    Mam dziwne wrażenie, że początkujący wątek przedpiśca chce opublikowac
    ten list po to, żeby ostrzec innych potencjalnych klientów przed
    nieuczciwym sprzedawcą. I w takiej sytuacji "iksowanie" danych
    nieuczciwego kontrahenta jest IMHO bezsensowne.

    Tatiana
    PS. odpisując na priv usuń "_przecz ze spamem" z adresu

  • 16. Data: 2003-06-05 18:55:02
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    Xena wrote:
> [...]
    > nieuczciwym sprzedawcą. I w takiej sytuacji "iksowanie" danych
    > nieuczciwego kontrahenta jest IMHO bezsensowne.

    strzal w dziesiatke Xeno. ale chyba sie dobrze skonczy wiec nie bedzie
    cytowania listow :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 17. Data: 2003-06-05 19:16:26
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > strzal w dziesiatke Xeno. ale chyba sie dobrze skonczy wiec nie bedzie
    > cytowania listow :)

    Bogu niech będą dzięki (jak ostatnio ku mojej dzikiej radości, powiedział
    jeden z rządzących z komunistycznym rodowodem hihihi:-)
    ewcia