  • 61. Data: 2023-10-21 21:02:57
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Widzisz, w swej głupocie nawet nie wiesz, jakie mądre rzeczy piszesz.
    > Wymyślili to podobno Rzymianie. W naszym prawie jest to "ukryto" to
    > przed dziennikarzami w art. 5§2 Kodeksu postępowania karnego. Ten drobny
    > szczegół, że morderca jest mordercą dopiero po prawomocnym skazaniu, to
    > już pominę, bo i tak nie zrozumiesz.

    Nie o to pytałem a przez analogię że skoro ofiary zginęły to zakładacie
    że sprawca mówi prawdę, to jak to jest z mordercami?

    I nie rzucaj tu paragrafem o domniemaniu niewinności, bo nie o tym mowa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 62. Data: 2023-10-21 21:03:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Po prostu należy to zbadać, a sam obszar rozrzucenia śladów znaczenie ma
    > nie wielkie.

    Twoim zdaniem długość sladów hamowania ma niewielkie znaczenie dla oceny
    prędkości?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 63. Data: 2023-10-21 21:06:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Albom wszyscy mówią prawdę. Tylko dziennikarze notatką urzędowa nazywają
    > coś, co nią nie jest.

    To nie dzienikarze ją tak nazwali a policjanci stwierdzili że jest jedna
    notatka urzędowa - co należy tłumaczyć że druga nie jest urzędowa a na
    przyklad służbowa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 64. Data: 2023-10-21 21:08:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co samo w sobie wykluczone nie jest i wcale ze złej woli wynikać nie
    > musi. Zdarza się, że się coś napisze, a potem się dowiesz, ze było
    > inaczej. Ja tam nie widzę niczego złego w przyznaniu się do błędu.

    Szkoda że ty nie potrafisz;) Jak wie że w notatce która jednak w aktach
    postepowania zostaje się pomylił to nie powinien sprostować?

    > W przestępczości cybernetycznej zresztą wiedza idzie do przodu. To, co
    > nam się wydawało rok temu nieprawdopodobne nagle staje się możliwe.

    Ale rozmawiamy o udziale bmw specjalisto od eksploidów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2023-10-21 21:10:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 19:58, Shrek pisze:
    > Dziennikarze tak piszą, a dziennikarze w sporach z policją mają rację.
    Bo jak nie mają racji, to nie piszą o tym, a Ty jedyne informacje masz
    od dziennikarzy. Jesteś jak człowiek, który zagląda do pokoju przez
    dziurkę od klucza i na podstawie tego że nie widzi tam słonia twierdzi,
    że słonia w pokoju nie ma.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 66. Data: 2023-10-21 21:10:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Będę powtarzał za każdym razem, jak będziesz głupoty wypisywał.

    Podrzucić ci nazwisko prokuratora któremu zarzuciłeś brak wiedzy na tema KK?

    To jak z tym AED - przyznasz się w końcu że palnąłeś głupotę czy dalej
    będziemy sobie z ciebie łacha drzeć panie nieomylny?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 67. Data: 2023-10-21 21:11:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 20:05, Shrek pisze:

    > A na jakiej podstawie tak uważali?

    Nie mam zielonego pojęcia. Byli na miejscu i tak ocenili, albo ocenili,
    że dziennikarzy nie należy o tym w tym momencie informować. Ufam, że
    mieli swoje istotne powody, by tak uczynić. Od matactwa jest to
    biegunowo odległe.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 68. Data: 2023-10-21 21:41:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 21:06, Shrek pisze:

    > To nie dzienikarze ją tak nazwali a policjanci stwierdzili że jest jedna
    > notatka urzędowa - co należy tłumaczyć że druga nie jest urzędowa a na
    > przyklad służbowa:P

    To kolejny przykład działania dziennikarzy. Jak nie wiedzą nic, albo im
    się coś wydaje, to piszą bzdurę powołując się na "tajemniczych
    informatorów" i próbują zmuszać innych, by powiedzieli, jak jest. Może i
    jest inna, a może nie ma. Nawet nie wiemy, co ci dziennikarze za notatkę
    uważają. Ale mamy to nie oni mają to wyjaśnić, tylko Policja.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 69. Data: 2023-10-21 21:43:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 21:10, Shrek pisze:

    > Podrzucić ci nazwisko prokuratora któremu zarzuciłeś brak wiedzy na tema
    > KK?
    To, ze Ty go nie zrozumiałeś, nie znaczy, ze on się myli. Ja jestem
    prawie pewien, ze prokurator dobrze napisał. Choć nikt nieomylny nie jest.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 70. Data: 2023-10-21 21:44:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.10.2023 o 21:02, Shrek pisze:
    > Nie o to pytałem a przez analogię że skoro ofiary zginęły to zakładacie
    > że sprawca mówi prawdę, to jak to jest z mordercami?

    W jakim sensie pytasz? Bo mnie zaintrygowałeś.

    > I nie rzucaj tu paragrafem o domniemaniu niewinności, bo nie o tym mowa.

    A o czym?

    --
    (~) Robert Tomasik