  • Data: 2007-12-06 07:46:16
    Temat: cofniecie darowizny - czy mozliwe?
    Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, zapewne problem byl juz poruszany, ale bardzo porosze o
    wyrozumialosc.
    Kilka lat temu dokonalam aktu darowizny mojego mieszkania na rzcz
    mlodsej corki. Obecnie jednak chcialabym cofnac te darowizne ze wzgledu
    na zachowanie corki - rozbila swoja rodzine, ze mna zerwala kontakt.
    Chce aby prawo do mieszkania przeszlo na moja wnuczke, ktora jest corka
    obdarowanej. Czy istnieje taka mozliwosc i jak sie za to zabrac?
    Bede wdzieczna za jakiekolwiek wskazowki