  • 11. Data: 2003-07-08 20:28:36
    Temat: Re: co teraz?
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Chodzi o odszkodowanie z Oc sprawcy, a Ubezpieczyciel powiedział, ze wypadek
    nie zaistniał w podanych przeze mnie okolicznosciach, a moje auto bylo cale
    przed wypadkiem, potem facet wjechal w tyl mojego autka, zglosilam szkode a
    Ubezpieczyciel nie chce wypłacić... Miluskie, prawda? To tyle. Odwoalalm
    sie, a Ubezpieczyciel znow swoje... I co mam robic?

  • 12. Data: 2003-07-08 20:29:43
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    A Pan jest prawnikiem?

  • 13. Data: 2003-07-09 05:30:21
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    No tak to znaczy, że repertuar wykrętów w sprawie OC z polisy sprawcy
    zaczyna się rozszerzać. Do tej pory podobne numerki widywałem przy AC.
    Widząc co się święci proponuje dotrzeć do dokumentów ubezpieczyciela może
    występuje tam oświadczenie sprawcy, które "nieco" odbiega od twojego Znam
    przypadki kiedy to sprawcy zmieniają swoje oświadczenia pod naciskiem
    ubezpieczyciela.
    Napisz też pismo do sprawcy wypadku z rządaniem naprawienia szkody i wyznacz
    formę (art 363 § 1) oraz termin spełnienia zobowiązania. W piśmie zaznacz że
    po upłynięciu terminu skierujesz sprawe do Sądu. Jeśli nie posiadasz danych
    sprawcy zwróć się z tym do plicji powołując się na nr sprawy i konieczność
    wystawienia wezwania do naprawienia szkody przed skierowaniem sprawy na
    drogę Sądową. Dowiedz się też czy przeciwko sprawcy będzie skierowany
    wniosek do Sądu o ukaranie (przyjmuje, że nikt z ludzi nie ucierpiał i nie
    doznał roztroju zdrowia.)
    Występująć do śądu o naprawienie szkody również pozwij sprawce zdarzenia.
    Możesz też przypozwać ubezpieczyciela, ale nie musisz.

    Stan_Z

  • 14. Data: 2003-07-09 20:07:17
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Dziękuję za radę! Pozdrawiam.