  • Data: 2002-09-03 11:12:38
    Temat: co moze dzieciol?
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Chcialem zapytac sie czy straznik miejski moze zatrzymywac samochody? Wczesniej
    myslalem ze moze tylko na drogach gdzie obowiazuje zakaz ruchu ale ostatnio
    ktos mi powiedzial ze moze wszedzie tylko musi posiadac zezwolenie od
    komendanta policji (albo kogos innego nie pamietam). Jak z tym jest? Czy moge
    olala machajacego do mnie straznika wiejskiego? Czy jesli go oleje to moge miec
    jakies klopoty ?
    I drugie pytanie. Jakie sa zasady legitymowanie ludzi przez straz miejska? Czy
    moga kazdego kto im sie nie spodoba wylegitymowac czy sa jakies zasady?
    z gory dziekuje za odpowiedz
    pozdr