  • Data: 2004-10-26 17:33:01
    Temat: co moge zrobic?
    Od: "zaku" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    osoba na szkolnym forum internetowym, gdzie wazna jest prywatnosc,
    upublicznia moje dane personalne, przedstawia mnie w sposob negatywny, a
    takze zastrasza mnie i grozi mi (w sposob jednoznaczny i czasami
    niejednoznaczny) uszczerbkiem na zdrowiu, choc uszczerbkiem to malo
    powiedziane. nachodzi mnie w szkole. grozby te sa realne. co moge w tej
    sytuacji zrobic? gdzie sie udac? chodzimy do tego samego liceum, jestesmy
    pelnoletni.

    pozdrawiam

    --
    zaku