  • 1. Data: 2002-12-04 22:51:38
    Temat: clo na uzywany sprzet z Niemiec
    Od: "Bali" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie odnosnie naliczania cla za przesylke z Niemiec.
    Nowy sprzet ktory chce sciagnac zza granicy kosztuje 5000zl, ja chce kupic
    uzywany od osoby prywatnej za 1000zl.
    Jakiego cla moge sie spodziewac?

    pozdrawiam
    Bali

  • 2. Data: 2002-12-05 05:35:00
    Temat: Re: clo na uzywany sprzet z Niemiec
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >mam pytanie odnosnie naliczania cla za przesylke z Niemiec.
    >Nowy sprzet ktory chce sciagnac zza granicy kosztuje 5000zl, ja chce kupic

    Na poczatek okresl jakiego rodzaju jest to sprzet. Wojskowy, medyczny,
    rolniczy etc ;)

    januszek