  • 11. Data: 2007-03-19 11:57:32
    Temat: Re: ciekawy pomysl
    Od: "Andrzej Wróblewski" <a...@b...pl>

    > A czy byl kiedys stan prawny, w ktorym na szmbo nie trzeba bylo
    > zezwolenia?

    Było i jest ;-) Zrób płaskie szabmo otwarte, postaw dwie bramki w
    odpowiedniej odległości i nie potrzebujesz pozwolenia ;-) Szambo przenośne
    a'la Toi-Toi też nie wymaga pozwolenia ;-) Wystarczy wykopać dziurę w ziemi
    i wstawić taki plastikowy dzyngs, po czym odpowiednio zabezpieczyć.

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 12. Data: 2007-03-19 22:41:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej Wróblewski napisał(a):

    > Pytanie, czy takiemu domostwu mozna byloby nadac numer?

    Mam nadzieję, że do końca roku gmina (czy kto tam to robi) wymyśli jakąś
    nazwę tej póki co istniejącej tylko na papierze ulicy ;)

  • 13. Data: 2007-03-21 18:15:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:qad0d4-3nt.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I znowu łamię twoje reguły, bo mam działkę budowlaną, która z adresu to
    > nawet nazwy ulicy nie ma.

    nie pisze o "wybrykach natury" ;)