  • 41. Data: 2024-06-01 18:45:15
    Temat: Re: chatGPT prawem się zasłania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2024 o 18:41, alojzy nieborak pisze:

    > Sporo dupochronów w tym tyczący się EKG:
    > O ile nie zaznaczono inaczej, produkty i usługi Fitbit nie są
    > urządzeniami medycznymi ani nie są przeznaczone do diagnozowania i
    > leczenia chorób ani zapobiegania im.

    Ba... nawet musisz kliknąć, że nigdy nie miałeś migotania przedsionków i
    ogólnie to zdajesz sobie sprawę że to EKG niczemu nie służy a tak wogóle
    to że go nie potrzebujesz bo jesteś zdrowy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-06-01 22:18:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 01.06.2024 o 18:45, Shrek pisze:

    > Ba... nawet musisz kliknąć, że nigdy nie miałeś migotania przedsionków i
    > ogólnie to zdajesz sobie sprawę że to EKG niczemu nie służy a tak wogóle
    > to że go nie potrzebujesz bo jesteś zdrowy:P

    To co tam się wyrabia na na tej kopercie zegarka, że chce cię zabić?

    Robert

  • 43. Data: 2024-06-01 22:25:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To co tam się wyrabia na na tej kopercie zegarka, że chce cię zabić?

    Pewnie się boją, że ekg nie wykryje czegoś co powinno. Albo że po prostu
    żeby wykonywaćkwg trzeba mieć papiery a zegarek nie ma;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2024-06-01 22:32:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 01.06.2024 o 22:25, Shrek pisze:

    > Pewnie się boją, że ekg nie wykryje czegoś co powinno. Albo że po prostu
    > żeby wykonywaćkwg trzeba mieć papiery a zegarek nie ma;)

    Już myślałem, że jakiś promień śmierci czy inny sygnał z koperty generuje.

    Robert

  • 45. Data: 2024-06-01 22:39:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://imgflip.com/i/8sh0s0 :)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 46. Data: 2024-06-01 23:13:36
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-01 o 22:39, Shrek pisze:

    > https://imgflip.com/i/8sh0s0 :)

    Jak w PL pozwiesz gógla i przepierdzielisz procesik wtedy płacisz góglom
    za koszt obrońcy, a w usie nie płacisz.

    cyt.
    W prawie amerykańskim brak jest regulacji, które pozwalałyby stronie
    wygrywającej proces żądać od strony przegrywającej zwrotu poniesionych
    kosztów.

    Dlatego mali częściej pozywają dużych.

    I od dupy strony w PL:
    https://www.signs.pl/jak-dawid-z-goliatem.-konferenc
    ja-o-pozwach-typu-slapp,403886,artykul.html

  • 47. Data: 2024-06-01 23:33:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2024 o 23:13, alojzy nieborak pisze:

    > Jak w PL pozwiesz gógla i przepierdzielisz procesik wtedy płacisz góglom
    > za koszt obrońcy, a w usie nie płacisz.

    Koszty zastępstwa procesowego to mały pikuś, bo są ustalone i to na
    śmiesznym poziomie. Bardziej chodzi o biegłych itp. Ale prawdziwym
    problemem są koszty wniesienia sprawy na procencie od kwoty sporu:

    Na moim przykładzie "szrekowej żony" ja akurat miałem tą sytuację, że
    oficjalnie walczyliśmy o przywrócenie do pracy a nie odszkodowanie, więc
    nic za to nie płaciłem, pomijając mój prywatny czas. Ale nieoficjalnie
    chodziło o odszodowanie po przywróceniu, co akurat w tym specyficznym
    przypadku wynosiło całość wynagrodzenia do czasu wyroku. Ze względu na
    szybkość działania sądów trochę to wynosiło. Jakbym miał zapłaci 2% to
    bym się nie zdecydował. A i tak mnie (a w zasadzie żonę) państwo wydmało
    na podatkach, bo normalie by tą kwotę dostala przez 5 lat z podatkiem
    19% a tak wyszło chyba 32% bo dostała w jednym roku. Oczywiście i tak
    wyszedłem na plus, bo przecież nie czekała na zasiłku. Ale... w wyniku
    tego mamy jednego obywatela mniej bo miałęm w planach drugie dziecko, a
    tak wyszło jak wyszło. Strata czy zysk -zależy jak oceniać i niezależnie
    od tego jak to ciężke do przeliczenia na PLNy...

    Nie mam pomysłu jak do tego podejść, bo z jednej strony jakby nie było
    bariery wejścia to możnaby bezkarnie pozywać o cokolwiek, z drugiej
    teraz masz konstytucyjne prawo do sądu ale często cię na to nie stać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-06-02 02:19:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Fitbit czyli w sumie google.

    A nie Amazon? Co zresztą bez znaczenia, bo oba mają tu nasrane, ale
    Amazon się zwykle daje łatwiej obchodzić, albo lepiej, przymyka oko.

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2024-06-02 02:26:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ba... nawet musisz kliknąć, że nigdy nie miałeś migotania przedsionków i
    > ogólnie to zdajesz sobie sprawę że to EKG niczemu nie służy a tak wogóle
    > to że go nie potrzebujesz bo jesteś zdrowy:P

    Te wszystkie cyrki to wydają się tutaj w związku z rynkiem US. Wystarczy
    sobie wyobraźić kogo i na ile możnaby radośnie pozwać jeśli coś by się w
    temacie medycznym źle zrozumiało.

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2024-06-02 02:59:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-06-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pewnie się boją, że ekg nie wykryje czegoś co powinno. Albo że po prostu
    > żeby wykonywaćkwg trzeba mieć papiery a zegarek nie ma;)

    Z własnych obserwacji na Samsungu, który jakimś wybitnym szmelcem tu nie
    jest, żeby to miało sens, to raz, trzeba to ekg zdjąć w dość dobrych
    warunkach (odpowiednia wilgotność skóry, bezruch, odpowiednie nacisk), a
    i tak są np. false positives. Algorytm dla AF wydaje się brać pod uwagę
    kombinację tachykardii komorowej z arytmią, przy czym tachykardia
    zwiększa błąd w oszacowaniu arytmi. W każdym razie zegarek raczej nie
    rejestruje faktycznego migotania przedsionków, ale głowy nie dam. Jeśli
    nie ma znaczącej tachykardii komorowej, a szumy są niskie, może i
    rejestruje, choć przedsionki migoczą 350-450x/min czyli próbkowanie
    musiałoby być przynajmniej na poziomie 100Hz.

    Nie wiem czy dałoby się tym zawał zdiagnozować we wczesnej fazie, bo w
    poźniejszej (po kilku godzinach) to prawie na pewno nie. W QRS, Samsung
    pokazuje mi RS zawsze poniżej lini bazowej, ale amplituda się tu często
    zmienia. Nie wiem czy wyszłaby powyżej lini bazowej przy zawale. Może
    przy jakimś rozległymm jakby się zlało z T.
    Migotanie komór - jak ktoś by już miał, to pewnie nie zdąrzy nawet
    zacząć pomiaru, który też będzie zależał np. od tego czy jest się
    spoconym (już lepiej optycznie po pulsie).

    --
    Marcin