    From: " " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: chamscy i tepi lekarze
    Date: Thu, 5 May 2011 20:44:42 +0000 (UTC)

    W zwiazku z tym ze od dawna jestem chory (problemy z ukl oddechowym
    najprawdopodobniej drozdzak w ukl oddechowym) dana mi zostala
    watpliwa przyjemnosc chodzenia po naprawde wielu lekarzach (by
    uzyc popularnego zwrotu 'chodzic po lekarzach')

    Niestety 'watpliwa przyjemnosc' jest tu tak naprawde dosyc drastycznym
    eufemizmem bo czesto spotykam tak zenujacych gburow i glabow ze
    jest to dosyc trudne do uwierzenia (przynajmniej dla tych ktorzy
    'nie znaja zycia') -- kiedys np bylem u lekarza z obawa ze jestem
    chory na borelioze i ow totalny zbrodniarzo-pajac zaproponowal mi
    bym 'spuscil z rurki' i generalnie mnie olal (po czym oczywiscie ciezko
    zachorowalem na borelioze i nabawilem sie naprawde ciezkich klopotow
    na kilka lat zycia w koncu sie z niej wyleczylem ale skutki czuje do dzis
    -- i to nie jest wyjatek to jest norma, - tj dokladniej przewazajaca
    wiekszosc lekarzy jest naprawde kiepska a niektorzy (tak z 1/3 1/4)
    sa bardziej przerazajacy niz 'Pila 118' (i ci pojda do piekla);
    czesto spotykam sie z jawna glupota i arogancja sprowadzajaca sie
    do nie rozumienia tego co mowie albo wrecz oczywistym chamstwem i
    prostactwem (wszelkie zapisy o powinnosci lekarza i misji zawodu itp
    oczywiscie pusty smiec h)

    w sumie coraz bardziej sie do tego przyzwyczajam i to niesie pewna ulge
    ale oczywiscie towarzyszy mi okropne uczucie niesprawiedliwosci bezsilnosci
    itp - nie mam po prostu pojecia jak postepowac z takimi chamskimi lekarzami
    tlukami... co mozna zrobic? jak ich 'osadzic'? jak naprawic sytuacje?
    - czy naprawde jest tak ze nic nie mozna zrobic? - i jeszcze wazniejsza
    rzecz, jak w koncu wyegzekwowac jakies skuteczne potraktowanie mnie i
    leczenie /problemy z ukladem oddechowym w prakyce prawie uniemozliwjaja
    mi prace zawodowa - tymczasem dla lekarzy to nic, generalnie dla nich
    najlatwiejszym sposobem zalatwienia tego przypadku (ktory medycznie
    faktycznie wychodzi na to nie jest szablonowy) jest olewka - i tak
    sie tulam juz pare lat/