    From: Anka Łazowska <a...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: cd grozby karalnej
    Date: Sun, 1 Feb 2004 19:03:34 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@chello212186085034.chello.pl

    Witam. Poniewaz juz tu pytalam o grozbe karalna i pewne moje watpliwosci
    zostaly rozwiane, ale nie do konca, to moze przytocze, o co dokladnie
    chodzi. Sprawa wyglada tak: ktos obrazal moja rodzine, wysylal mi obrazliwe
    maile na priv (byla to osoba bliska - sprawa w zasadzie z tych prywatnych.
    Znalismy sie i do pewnego momentu bardzo lubilismy. Pozniej z pewnych
    wzgledow wynikla klotnia. Szerzej nie bede pisala - bo i sensu nie ma wdawac
    sie w prywatne zwiazki), bez przerwy ublizal, nie wprost, ale dajac jasno do
    zrozumienia, co chce powiedziec na moj temat.
    W pewnym momencie przerzucil sie ze mnie na moja mame. I tutaj nie
    wytrzymalam - napisalam tej osobie, ze jezeli aluzja Jej dotyczy, to on za
    to zaplaci.
    Dodalam pozniej, ze niech obraza mnie, ale nie moja Mame.
    No i nastepne zdanie brzmialo "Znajomy ma kolegow. To sa silne chlopaki i
    maja dojscia".
    Teraz jestem straszona prokuratura z powodu, jak to nazwal "grozby
    karalnej". Wiem, ze nie jest to "grozba karalana" (wg odpowiedzi
    przewijajacych sie przez grupe) ale juz nie wiem, jak reagowac. Dodam, ze
    ten czlowiek jest nieobliczalny i nieprzewidywalny. Nie jestem pierwsza
    osoba, ktora traktowal w ten sposob droga mailowa (obrazanie, komentarze
    odnoszace sie do zycia prywatnego, zlosliwe i niecenzuralne maile). Ale
    pierwsza, ktora znal osobiscie. Na co moge liczyc, gdy ten czlowiek spelni
    swoje grozby?

    Anka