  • Data: 2005-11-15 01:46:07
    Temat: było o ochronie danych jest o ochronie środowiska
    Od: "oleander" <o...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A największy z tym problem, że systemy FK musza spełniac wymogi
    > rozporządzeń wykonawczych do ustawy, o czym zresztą czytamy w artykule na
    > serwisie Vagli. Praktycznie wszystkie systemy służące do przetwarzania
    > danych osobowych muszą spełniać te wymogi.

    Czyli de facto FK w Excelu ich nie można prowadzić !!!
    (NP. tabela klientów ) powiem więcej sekretarki muszą uważać
    z korespondencją seryjną na święta do znajomych prezesa ;) i trzymać
    książki kancelaryjne pod kluczem a także, opracować procedury dostępu do
    nich.

    No nieźle czyli jednak na wszystko jest przepis.
    Jak ktoś kiedyś powiedział dajcie mi człowieka a .................... :)

    Dzięki za wyjaśnienia,
    Może z innej beczki,
    interesowałem się kiedyś na jakich zasadach tworzy się sprawozdania
    o korzystaniu ze środowiska (np. jak w firmie jest piec olejowy czy flota
    samochodów służbowych) jak to się je
    i kiedy trzeba składać deklaracje. Nie znalazłem żadnych jasnych przepisów
    w ustawie o ochronie środowiska i rozporządzeniach, apropos deklaracji, a
    jedynie przy jakim używaniu środowiska należy płacić do urzędu
    marszałkowskiego.
    Ale,-
    Zadzwoniłęm do urzędu połączono mnie z departamentem ochrony środowiska
    i dowiedziałem się że deklaracje trzeba składać tak czy siak przeliczając
    ładnie
    zużycie np. w samochodach służbowych.
    Drążyłem dalej temat czy w przypadku gdy używam prywatny samochód do małej
    DG
    też muszę to wyliczać i składać taką deklaracje. :))) (mimo że jest
    fizycznie niemożliwe przekroczenie norm emisji spalin od których jest opłata
    (może od 100 aut))

    Czy to możliwe że miliony małych firm "łamią" kolejny przepis nie mając o
    istnieniu ww. urzędzu nawet pojęcia ??

    Pzdr.
    Olek