    From: Michal <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: brak wezwania do zaplaty ->komornik
    Date: Fri, 18 Dec 2009 05:15:04 -0800 (PST)

    Witam,

    Otrzymalem grzywne w wysokosci 800zl z sadu. Sad nie raczyl mnie
    jednak o tym powiadomic w zaden sposob dlatego w dniu dzisiejszym
    pojawil sie u mnie komornik w tej sprawie ktory procz kwoty 800zl
    doliczyl sobie 300zl za zalatwienie sprawy. Czy zanim sad skieruje
    sprawe do komornika nie powinien pierw napisac do mnie ze mam do
    uregulowania jakas kwote? wyslac upomnienia etc? Oczywiscie odmowilem
    zaplaty beszczelnemu komornikowi ktory mi grozil jednak wiem ze jak
    wplace na konto sadu i napisze odpowiednie pisemko to jego 300zl
    przepadnie. Pytanie czy jest jakis paragraf na to ze wierzyciel
    powinien pierw poinformowac/upomniec a dopiero skierowac sprawe na
    droge komornicza?

    pzd -Michal