  • Data: 2009-12-18 15:09:28
    Temat: Re: brak wezwania do zaplaty ->komornik
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michal wrote:
    > Oczywiscie odmowilem
    > zaplaty beszczelnemu komornikowi ktory mi grozil jednak wiem ze jak
    > wplace na konto sadu i napisze odpowiednie pisemko to jego 300zl
    > przepadnie.

    Nie przepadnie. 300 zł jest już jego. kwestia kiedy mu zapłacisz lub sam
    sobie ściągnie.
    Niezależnie od tego gdzie wpłacisz te 800 zł.
    A jak wpłacisz do sądu to konornik na podstawie tytułu egezekucyjnego
    ściągnie ci je drugi raz, a potem przez dwa lata będzie zwracał.

    Zeby było śmiesznie wysłałbym do twojego zakładu pracy wniosek o
    ściąganie po 100 zł i przez 8 miesiecy jeszcze zapłacisz odsetki.